Vertens ben de 37+4 te doğum yaptım sezeryanla , plasenta yaslanmisti,bebeğin kalp atışları düşmüş,suyu azalmış ve kakasını yapmak üzereyken aldılar o sırada bayağı cigerlerinde su vardı hemen yenidoğan aldılar temizlediler 2 saat sonra bebek geldi ama hala devam ediyordu bizi o halimizle eve taburcu verdiler sabaha kadar bebeğim kustu ve inledi durdu sabah olunca bu böyle olmaz dedik yenidogana geri götürdük ,iyi ki orda tutuyorlar bizimki de 1 hafta kaldı onun üzerine toparlandı çok şükür