Kubrakar272727 Betul8-8 gaz olabilir bı sure sonra gecer bende 6+5 oldum dediğiniz gibi karnım şişmişti bı ara geçti
Kubis42 Betul8-8 benimde şuan 6+3 kese var ama bebek daha yok. Birde lekelenme oldu hafif geliyor ara ara sanki sizde de böyle bişey oldu mu
sutlukahve_ Ic karnın yoktur canım benimki de daha yeni ama hafiften göbeğim çıkıyor normal yani 😊 keseyim ve bebeği gördün mu
sutlukahve_ Papatyaa2 ya bende 10 gün önce öğrendim hamileliği doktora gittim kese küçük kana bakalım ne kadar olduğunu anlamak için denildi kana göre de 5 hafta fln dediler yani şimdi 6 hafta dün de doktora gittim kese hala küçük 10 gün sonra gel dediler bilmiyorum bu durum normal mi
Papatyaa2 sutlukahve_ aslında kana göre haftayı söylemesi çok doğru değil canım son adet tarihine göre kesenin uyumuna bakıyorlar küçükse haftan küçük diyorlar biraz şaşırdım açıkçası ama canını sıkma sen oluyormuş öyle şeyler bende 6+1 de gidicem Salı günü inşallah keseyi kalp atışını görürüz
sutlukahve_ Papatyaa2 benim adetim düzensiz oluyor adetle gebelik haftam tutmuyor yani inşallah ikimiz de sağlıklı bebislere kavuşuruz
Betul8-8 Kalp atışını henüz duymadık bu hafta gideceğiz tekrar keseyi gördük 🫠 şuan böyleysem yuvarlanarak doğuma gideceğim diye korkuyorum 😅
Ecemss16 Siskinlik oluyor ondandır Karnın bukdr erken cıkmaz cıktıgındada siskinlik olunca 2 katı büyüyor karnın sonra geçiyor bi cıkıyor bi iniyor benmde öle cunku😀
Betul8-8 sutlukahve_ Şişkinlik dışında bi belirtim yok galiba bulantı kusma baş dönmesi yaşamadım henüz sadece koku hassasiyeti var galiba sizin nasıl
sutlukahve_ Betul8-8 bende de bulantı fln hiç yok göğüs ağrısı bel ağrısı uyku hali var arada da midem yanıyor gibi bi değişik oluyor koku hassasiyeti kusma fln yaşamadım henüz
Busra5354 Biz 7 haftayı yeni doldurduk bundan 2 hafta önce gittiğimde sadece keseyi gördük. Doktor iki hafta sonra gelin hem bebeği görmemiz hem kalp atışını duymamız lazım dedi. Çok korkuyorum boş gebelik çıkıcak diye. Benimle aynı durumu yaşayan var mı ?