34lina Merhaba arkadaşlar 6 haftalık gebeyim , bugün kalp atışı için doktora gittik. 2 hafta önce de keseyi görmüştük. Ama kalp atışını duymadık doktor haftaya tekrar gelin dedi . Bu durumunu yaşayan var mı ? Çok korkuyorum lütfen dua edin 🤲🏼
Tesmert13 34lina bende burda belliyim bende bugün gittim duyarım die kalp atışını ama 2 hqfta sonra gel dediler birde benim adet hesaplama göre 7 haftalık olması lazım doktor 6 haftalık dedi bekliyim burada
Aser5234 34lina merak etme canım suan cok erken genelde 7. Ve 8. Haftada duyulur hatta 9.haftada duyan bile var
eminece93 34lina 6+3 son dakika da gordu doktor kalp atisini o anda olusmaya basladi 1 gun once gitsek gormeyecektik o yüzden 9.hafta bile goren var takmayin stres yapmayin
34lina Tesmert13 benimde geç döllenme olmuş daha küçük dedi, haftaya tekrar gideceğiz inşallah sağlıklıdır inşallah duyabiliriz kalp atışını
ikibebeklianne_1 6+2 de benimde duyulmadı ama kan akışı var dedi yani normal.Cok küçük olduğu için duyulmuyor
Giztobello 34lina ben 6. Haftada gittiğimde kese doluydu ama kalp atşını duymadık sonra alttan kontrol etti ve o zaman net duyduk meğer benim rahim biraz arkadaymış sonraki hafta artık normal ultrasonda duyuluyordu şu an 33+3 uykusuz gecelerle devam ediyoruz 🥹