Irem12_ bendede geçen gece oldu sırtımdan kasığıma vuran sabah nst ye girdim sancım biraz yükselmiş ebe hemen ağrın sırttan vuruyo dedi makinaya bağlayınca ağır iş mi yaptın dedi iş falan yapmamıştım ama emekleme pozisyonunda oğlumu biraz evde kovalayıp oynamıştım o gece uyudum sabah yoktu pek ağrı tedbir amaçlı gittim o geceden beri arada geleri yokluyor artık sırttan vuran ağrılar bi nst ye gidin bence içiniz rahat etsin