Arkadaşlar Normal doğum istiyorum ama 40+1 olduk ve bugün 3 kez nst de bebeğin hareketleri az çıktı. Doktorum yarın da bakalım karar verelim dedi. Ben suni sancı istemiyorum. Onun yerine sezaryen bana daha mantıklı geliyor. Bekleyelim derse beklerim 41e kadar ama bebeğin sağlığı önemli benim için. Siz ne yorum yaparsınız? Bana göre sezaryen normalden daha zorlu bir sürü dikiş vs. Ama olmayınca olmuyor demek ki 😔 bir de sezaryen sonrası göbek kesin kalıyor mu ya ?