Elif-ayhann Merhaba anneler ve anne adayları çalışıp da doğum parasını alan var mı aldıysanız nasıl aldınız parça parca mi yoksa hepsini bir mi aldınız ne kadar aldınız asgari ücretli çalisan anneler