oylesinebiri0 tatlibebegim_ maşallah şimdi korktum ya benim bebiş 21.haftada 380 Gr dı az geldi şimdi bana
tatlibebegim_ oylesinebiri0 iyi bence normal zaten anne baba nasılsa ortalaması oluyomuş hep bebiş genetik yani
oylesinebiri0 tatlibebegim_ ya ben zayıfım 42.800 kiloyla hamile kaldım şimdi 44 kiloyum eşimde 76 galiba inşallah zayıf doğmaz
tatlibebegim_ oylesinebiri0 o yüzden minyon bebeğin bende eşimde iriyiz biraz o yüzden bizim ki kilolu biraz 29+6da 1700 gr çıktı , kilo olması için muz ceviz kefir yiyin yumurta bunlar çok aldırıyor