Hypenia Güzel anneler🌸 sorum şu çatı muayenesinde çatımın müsait olduğunu 2cm açıklık olduğunu söylediler aynı durumda olup kaç gün içinde doğurdunuz acaba? (sancım hiç yok ve 39 olucam yarın)
akdogann Hypenia bende burda bekleyeyim 37+6dayız çatı muayenesini olduk 2 3 cm açıklığım var ancak gelen giden yok 😅
Nfs35 Hypenia bu bir tak bende olmadı galiba (38+3) çatı muayenem 1 hafta önce yapıldı açıklık yok dedi kanama vs olmadı
Dnmzzeda akdogann Merhaba çatı muayene sonrası leke geldi mi bebek kanalda mıydı tahim açık mıydı acaba
Hypenia Minigiim-vebenn52 yaa ne kadar güzel peki muayeneden sonra akşam ağrılar oldu mu? pembe lekelenme gibi Allah sağlıklı sıhhatli huzurlu bir hayat nasip etsin bebişe🧿🧿
Minigiim-vebenn52 Hypenia lekelenme açıklığın olunca oluyo zaten lekelenme gelmişti benden de akşamına işte sancılarım geldi sabah 11 de muayene oldum 5 te ağrılarım başladı 7 ye doğru sıklaştı sancı aralığı suyum geldi gittim 🧿