Durux Günlere hiç takılmayın banada çevremden bazı kendini bilmezler ay boş gebelik mi acaba diyip korkutmuşlardı çok üzülmüştüm keseyi görmeye gittiğimde korka korka gitmiştim ya göremezsem diye ama kese görünmesi günle alakalı değil tamamen beta değerinin belli bir değere gelmesiyle alakalı, yanlış hatırlamıyorsam karından 4-5 bin olduğunda görülebiliyor