Hasel0503 7-8 haftalik gebelik var 4. Haftada keseyi gördük bugun kontrole gittim 7-8 haftalik dedi ama bebek yok kese buyumus, suyu var ama bebek yok aldirman lazim dedi sizce beklemeli miyim yoksa kurtaj olmali miyim
Rabiul Hasel0503 başka doktora da gözük canım ondan sonra doktorun yönlendirmesine göre hareket edersin tek doktora göre karar verme
Hayal23455 Hasel0503 aynı durumu bende yaşadım maalesef öyle oluyor ama ben kürtaj olmadım bekledim kendi düştü . Ama bende iki doktora gittim ikisi de aynı şeyi söyledi zaten
Azra8Engin Hasel0503 başka doktora git 1 hafta daha bekle. Kese de gelişme olsaydı bekleyecektik kese büyümedigi için boş gebelik dendi bana. Gec yumurtlama olabilir az daha bekle canım
Hayal23455 Hasel0503 evet baya ağrılı oldu akşam üstü başladı ağrı ve kanama adet olur gibi aynı ama tabi ki. Daha ağrılı oldu sabaha karşı düşürdüm keseyi de gördüm ben kürtajdan korkuyodum iyi ki kendi düştü zaten kese düştükten sonra ağrı azalıyo
Azra8Engin Hayal23455 geç yumurtlama olabilir. Benim şu an ki gebeligim de kese boyutuna gore 6+6 da son adet tarihine göre 8+3de bebek göründü