nununundunyasi Kızlar 2 gün önce kan verdim 1072 ile öğrendim bu sabah verdiğimde ise 3083 olmuş değerim. Sizce normal mi ve son adetime göre kac haftalık oluyorum henüz doktora gitmedim SAT 29 Ocak
sutlukahve nununundunyasi sat a göre 5 haftalık hamile oluyorsun canım beta değerinin artışı da gayet iyi hayırlı olsun 🙏
nununundunyasi Selothatun evet uygulamada da öyle gözüküyor ama doktora gidince bu değişir mi sizce? Teşekkür ederim 🌸 bu arada
nununundunyasi sutlukahve aaa 5 mi 🙄 haftaya doktora gitsem kese görür müyüm peki 🙏🏻 çok teşekkür ederim 🌸
Selothatun nununundunyasi Şöyle ki bazen geç döllenme olmuş olabiliyor. Benim bugün 7+2 ama ultrasona göre 6+4 :) ben ilk keseyi gördüm 4+4 de 5+5 de de kalp atışını duyduk
Meryoss nununundunyasi ben 2298yle keseyi görmüştüm minicikti sizde görürsünüz hayirlisiyla doktor keseye göre söylüyor benim uygulamada 5 cikiyodu doktor keseye göre 4 dedi
sutlukahve nununundunyasi görürsün canım karından göremezse vajinal ultrason isteyebilir endişelenme bende öyle olmuştu 😂
nununundunyasi Selothatun geç döllenmeye göre de beta yüksek çıkıyor sanki ya da öyle söylüyorlar bilmiyorum. Doktor en net şeyi söyleyecektir zaten 🌸 yaa ne güzel 🥹🥹🫀🫀
nununundunyasi Meryoss yaa yirim ben onu Allah sana bağışlasın 💕 inşallah Çarşamba günü ben de görürüm artık umudum arttı 🌸
nununundunyasi sutlukahve vajinal baktirmaya pek sıcak bakmıyorum açıkçası ya umarım karından görülür 🥰