Dkblz ben hamileliğimin ilk ayından itibaren diyetisyenle ilerliyorum.1,72 boy 61,5 kiloydum 59 a düştüm şuan 19h 2g deyim 60,8 im ama bebeğim 2 haftada hızlı bi artış sağladı :) bence hiç geç kalmayın çünkü diyetisyen gebe beslenmesinde zaten bebeğe yarayacak şeyleri listenize yazıyor. Hem sizin hem beneğin sağlığı için bence 1-2 hafta zorlansanız da sonrası daha güzel geliyor . :)