Bebeginehasret Kizlar gebeligin ilk zamanlari cok vardi bgun gene var.normal mi bu aylarda kasıklarimda bisi yok ama belimde siddetli olmayan bi ağrı var belime yastik koyup oturunca rahatlıyorum baya
BFerayeY Bebeginehasret bende hiç yoktu canm agrı bilmezdim 20.haftada başladı belimi tutamıyorum sanki. Normal için rahat olsun
Bebeginehasret BFerayeY yaa korktm canm bende acile gttim sıkıntı yok normalde olur ama takip et yarinda gecmesse doktoruna gorun dedi