Kizlar 39+5 gunlugum 3 gun once hastanede 1cm aciklik vardi ve dr eve gonderdi beni ne sancim var nede baska bi belirtim 3 gundur yuruyorum dizlerimde derman kalmadi oglum ve esimden uzakdayim annemin yanindayim oglumun hasreti cok koyuyor.3 yasinda sanki bi yerim eksik gibi.Oglumu getiremedim cunku dogum olursa annemle gidecegim ve ona bakacak kimse yok esim gul gibi bakiyor ama analik iste.Yarin tekrar dr gidecegim eger acilmam varsa suniyle baslatsinlar ama cok korkuyorum 😨 ama hala acilmam 1cm se evime giderim ogluma kavusurum diyorum ama riskede atmak istemiyorum 1bucuk saat var oglum baska sehirde ben baska geride evlat birakmak cok zormus Sizce ne yaomaliyim yarin gidipndogumu baslatmalimiyim yoksa kendi sancilarimi kendi evimde mi beklesm oglum yookken sanki yuregimde yok kalbimde yok gibi ama bi yandanda diger evladimin sagligini dusunuyorum vakdinde dogsun istiyorum