GamzeZafer Arkadaşlar merhaba .Burnumda top şeklinde hızma var ve çıkaramıyorum.Doğumda sıkıntı yaşar mıyım?
tugcesakzci GamzeZafer normal doğumsa sıkıntı olmayabilir ama sezaryende çıkarmanız gerekiyor. Bende de var doktorum çıkmıyorsa işlemle çıkartalım ameliyathanede tehlikeli oluyor demişti
hayalim35 GamzeZafer 2 normal doğum yaptım ne olur ne olmaz die herşeyi çıkartıyorsun hani acil sezeryana dönerse die alyans kolye ve küpelerimi bile çıkarmıştım