Irem19 Merhaba annelerim 2. Gebeliğim son reglime göre 4+6 gözüküyor doktor bu gün alttan muane etti ama kese gözükmedi kan aldırdı tekrar değerim 2710 çıktı küçük diyemi gözükmedi yoksa bir problem mi var 😔
Tuba-M55 Irem19 bana da alttan bakmıştı 4.haftamdı bişey göremedi hCG gayet güzel çok minik diye gözükmemiştir. 2 hafta sonra yine gidin hem kalbini duyma ihtimaliniz de olur
Busra1819 Daha çok küçük haftaya kesen gözükür bol su içerek sıkışık gir ultrasona 6. Haftada da iyi bir ultrason cihazıyla kalp atışı duyulur 😊
Irem19 Busra1819 doktor gözükmesi lazım diyince modumu düşürdü teşekkür ederim bende öyle yapacağım tekrar 2 hafta sonra gideceğim🙏
Busra1819 Irem19 Doktor benimkine iyice baktı zor buldu öyle geçiştirerek baktıysa hele ki küçükken hiç göremez