aslanbaby_ Bebeğiniz anne karnında 13 haftalıkken kaç gramdı? İnternette böyle bir görsel gördüm görsel de 13 hafta 23 gram denmiş. Doktorum 13 hafta da 86 gram herşey yolunda dedi internetteki görseli görünce kafam karıştı böyle bir şey yaşayan var mı?
tugcesakzci aslanbaby_ ortalama olması gereken kilo o canım fazla da olabilir. Aşırı fazla olmadığı sürece problem teşkil etmez. Genellikle 16. Haftadan küçük bebeklerde kilo tam ölçülemiyor zaten bebek henüz gelişmediği için. Yanılma payı yüksek yani doktorunun. 16. Haftadan sonra takip edersen daha sağlıklı bir takip olur senin için.
gulsenmstf aslanbaby_ canm bu kilo işine smdiden bu kadr takma zamanla bianda kilo alacak zaten bu sferde kilolu diye korkar ölürüz biz kadinlar işte degisigiz 🤣 smdiden takma bebekden bebeğe değişir herşey unutma
Aysehilal gulsenmstf bende 38+3 deyim doktor bugun 3950 gr dedi şok oldum ben nişanım geldi ama suyum gelmedi hala sancida yalanci sanci gelip gidiyor napicam.bilmiyorum
gulsenmstf Aysehilal sezeryan onermiyomu genelde 4 e yakın olduğu için sezeryan derler kilolu olduğu için sağlıkla gelsin inşallah
Aslihan-gur35 Aysehilal benimde 38+1 de 3.870 Gr dedi sezeryan olucam yarın. İlk dogumumda da iri bebek demişti doktorum sezeryan önermişti bende hayır normal istiyorum son ihtimal sezeryan dedim 4.050 Gr doğdu. Zorlandım şimdi direk sezeryanı kendim istedim