Babyada Dün yaptığım testi bugün aklıma takıldı siyah beyaz baktım. Bir gölge var gibi geldi ama öyle görmek istiyor da olabilirim. Sizce kızlar ??
Babyada Neva_aydn testi attım , bugün içini kemirdi siyah beyaz yaptım filtre olarak. Başka görüntüsü yokki 🥺
Neva_aydn Babyada bilmiyorum ki canım inşallah hamilesindir benimde 9 günlük gecikmem var testim negatif şiddetli akıntı hafif kasık ağrım ve bel ağrım var göğüsler şiddetli ama
Babyada Neva_aydn ilk idrarla denedim dün . Bugün test falan da yapmadım dün baya üzüldüm diye. Herkes siyah beyaz bakınca anlaşılıyor yazınca deneyim dedim göz yanılması gibi bir şey de olabilir bilemedim. Bat 3 Mart
Neva_aydn Babyada canım eğer varsada cikmazki şimdi adet gecikmesini bekle benim 9 günlük gecikme testte negatif 13 marta randevu aldım gidicem
Babyada Neva_aydn beklemedeyim mecbur ama umutlanıyorum nedensiz belirtilerim garipleştikçe, gönlünüze göre olsun sizinde 🙏🏻
Neva_aydn Babyada umutlanma bak beni yanlış anlama ama umutlansan eğer çıkmasa o zmn stres ve sıkıntıdan olmaz çocuk at kafandan evli olduğunu düşünme adet olucaksin diye geçir kendini baktın ki geçiyor adetin bir haftayida geçti kan ver test yapma
Babyada Neva_aydn doğru diyorsunuz ama işte insan umutlanıyor en güzeli biraz salmak. Ben ilk kez test yaptım o yüzden heves heyecan her duygu birarada yaşadım, inşallah gönlümüzce olsun hepimizin çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için ❤️
Babby Ah babyadam o kadar bensin ki hem isimlerimiz hem huylarımız sabırsızlığımız umudumuz hepsi aynı benimde suan siyah beyaz ve flashla bakınca gölge gibi yok denecek kadar az çıplak gözle görünmüyor umarım gözlerimiz bize oyun oynamaz hamile değilsek bile biz bu stresle kesin gecikeceğiz
Babyada Babby of of valla aynıyız🥺 dün direkt attım negatif çıkınca, sonra yorumları okuyunca siyah beyaz yaptım bir umut işte. Hakkımızda hayırlısı olsun ne diyeyim, gönlümüzce olur inşallah ❤️