Tevhide37 Ramazanda hamileliğimin 21. Haftasında olacağım oruç tutabilir miyim? Sizler oruç tuttunuz mu deneyimleriniz nasıl oldu?
MorKelebek54 Tevhide37 acikcasi nen tutmkcam. Eger ilk ilk 3 ay da olsaudim tutardim. Suan tutmsyi dusunmuyorum 30. Haftamdayim. İlk 3 aydan sonra bebek anneden beslenmeye basliyo vijdanim rahat etmez valla. Ki kan sekeri dusebilir ce ya bebegim gelisimi gerileyenilir sonucta duzenli bi beslenme yok. O yizden riske atmicam doktorum tut dese bile tutmayi düşünmüyorum
Fatoss-16 Tevhide37 bence tutulmamali sabah uyanınca mide bulantısı çok oluyo bende yemek yedikten sonra geciyo
sacmalamakizim Tevhide37 Gebeyken tutmamanın günahı olmaz, bende gebeyken tutmadım bir zorunluluğu yok, ama şuan siz ne yerseniz o da besleniyor bence tutmayın, bir de vitamin ilaçları falan alıyorsunuzdur o yüzden bebiş daha önemli bence. 😊
ezeles Tevhide37 Şuanda üçüncü gebeliğim ve diğer ikisinde de tutamadam günlük alman gereken su miktarı ve vitamin ve kan değerlerinin düzgün olması lazım ki vücudunda herhangi bir aksama olmasın aynı zamanda bebeğede zarar gelmesin çünkü sürekli organları gelişen bir canlı var ve riske atmak istemiyor insan ben daha sonraki süreçte kazalarını yapmaya çalıştım.
Gizemnur_ MorKelebek54 ilk üç ay nasıl tutulacak mide bulantısı zorlamaz mı gebelik süreci zaten başlı başına zor bir süreç. Sonradan da tutulabilir
Ceylin07 Tevhide37 bende tutamıcam sanırım gün içinde ara öğün yapmayınca bile kan şekerim düşüyor birde sabahları uyandığım da bebeğim acıkmış gibi hissediyorum kıyamam
MorKelebek54 Gizemnur_ ben mide bulantisi yasamadim kendime gore soyledim zaten. He doktorlar da genel olarak diyolar zaten ilk 3 ay da tutulmasinda bi sakinca yok diue ama anneye kalmks bi durum taniki tutmak zorunlu degil dinimizde
irmnayk2 Benim 35.haftam olacak ramazan başlangıcında doktorum son kontrolde tavsiye ederim ya da etmem diyecek ama bir kaç gün tutup durumuma göre devam edip etmeme kararı alırım diye düşünüyorum. Doktorum şimdilik bir sakınca görmedi benim adıma. Süreç gösterecek bakalım 🤗
Yeni1gebelikkk Tevhide37 benim de tam 16.haftaya denk geliyor ramazan , 12.haftadan beri reflü başladı bende o beni şuan zorluyor İnşaAllah o zamana kadar geçmiş olur tutmak istiyorum zorlanırsam da bir gün tutar bir gün tutmam ,haftaya kontrolüm var doktoruma da soracağım
Ulviyedlnn Tevhide37 baş dönmesi halsizlik olabilir ve değerleriniz de düşebilir bebekte beslenemezse sizin kaninizdan doğuma yakın çok zorlanırsınız kan testi istiyolar son aylarda
Xmom Doktoruma sordum hiçbir sakıncası yok ilaçlarını iftar sahur ayarlayıp tutabilirsin dedi. Ramazanın basinda 12 haftalik olacağım. Sonra ödemek de çok zor oluyor tutabildigim kadar tutarim
Mihrimahsultan1 Xmom bende 12 haftalık olucam Allah izin verirse tutmayı düşünüyorum inşaAllah hepimize kolay geçer 🥰
Esra_Omer_21 Tevhide37 kandillerde tuttum sıkıntı olmadı ramazan da 2 dolu bi boş yapabilirsin dedi hemşire kendini iyi hissedersen denicem bakalım 😇