Ecemp1610 aslında riskim yoktu 2izler duramadı 1 hafta kasıyorlardı kendilerşni ara ara adet sancısı gibi nadir gelip gidiyordu acile gitim açılmam biley yoktu ama nst de sancım 100 çıkıyordu serum takıldı gene aynıydı yatış yapıldı iğne serum ilaç vurdular 5 saat içinde hepsi malesef sancılar nst de en üst düzeyde çıktılar acil sezeryana aldılar bebişlerin kilosu iyi 1700 diğeri1680 ama ara ara entübedeler sarılık geçiriyorlar bügünden itibaren süte geçecez dediler k7z bebeğimiz kritik diyorlar dua edin lütfen bebişlerim sağlıkla gelsin eve