Ozlem_032 Kızlar aile hekimliğinde açlık kan şekeri için kan verdim ve 70 çıkmış iyi mı kötü mü anlayamadım yardımcı olur musunuz
eceyc314 Ozlem_032 benim 68 çıktı doktorum normal dedi. İlk hamileliğimde açlış şekerim 60 ların altına iniyordu umarım bunda olmaz diye dua ediyorum.