Kızlar 19 cm di üç gün hastahanede yattım 29 mm çıktı sonra eve geldim bugün doktora gittim kontrole 25 mm çıktı doktorum progesteron verdi akşamları gece yatmadan iki tane fitil olarak alıyorum idrar yolu enfeksiyonu içinde antibiyotik ultracef 500 mg antibiyotik verdi doktorum çok da fazla yatma dedi ev içinde gezine bilirsin komşuna annene gidebilirsin ama hep dinlenerek yap bu işleri dedi öyle iki üç saat gezmeye gitmek yok dedi kızlar pazartesi Taburcu olduğum da 29 mm bugün cuma 25 mm yukselmemis ya ne yapmam lazım moralim bozuldu