Doktorun asistanı devam eder sizinkini öder diyor, hastane veznesi para ödeyeceksiniz diyor Sompo sigorta doktorun anlaşması bittiyse karşılamayız diyor. Hiç birinin söylediği birbirini tutmuyor tezil olduk bugün resmen ordan oraya gitmekle bir hizmet satın almışım sürenin yarısında biz vazgeçtik diyorlar resmen nerelere başvurmalıyım