Ejder Merhaba kızlar Çarşamba günü HCG verdim 108 çıktı bugün tekrar verdim 189 çıktı artış %100 değilde %70 gibi olmis böyle başına helen yada tanıdığınin başına gelip sağlıklı ilerleyen oldumu
mimar_anne Ejder benim olmuştu canım %60 ve üzeri artması yeterli oluyor benim de 192 den 343 e yükselmişti normalde 390 ve üzeri hesaplıyordum ben 343 görünce modum düşmüştü ama doktorum sağlıklı bir artış dedi şuan 27+3 üz çok şükür ☺️
myangelson Ejder en az %60 oranında artış bekleniyor iyi artmış 2 gün sonra tekrar bir kan verirsiniz aynı yerde isterseniz
Ejder mimar_anne ins benimkide sağlıklı ilerler şuan için dinlen dedi p.tesi testi tekrarlicaz ins toparlar kendi sizde sağlıcakla kucağınıza alorsiniz ins xevap verdiğiniz için tşkler insan korkuyor
Ejder myangelson çok tşkler cevap yazdığınız insan endişe ediyor fikir almak iyi oluyor Rabbimin izniyle güzel olur hayırla olsun 🙏🏻🤲🏻
Gammmzeee Kızlar benim de çarşamba 387ydi yarın tekrardan vereceğim bakalım kaç çıkacak insanın hergün kan veresi geliyo yaa😊