newbabyno2 uzun süre ateşler içinde kalmadıysan sanmıyorum hani ani yükseliş inişse ama işte tıp okuyan bilir hani biz ne desek boş bi doktoruna danış en azından bu arada kaç haftalık hamilesin neden okadar bekledin ateş yukselmesini bir andami çıktı parol içebilirsin ateşini düsürür sirkeli duş alabilirsin aklında bulunsun önce kendi mudaleni yapman lazım dı neyseki düsmüs