Mayaaa34 Kizlar 2 aydir bu sikintiyi cekiyorum normal dis ağrısı gibi degil ama canim cok aciyor d vitaminim cok dusuk cikti takviye almama ragmen bigun agriyo bigun agrimiyo nasil cozum buldunuz disciye gitsem butun dislerim agriyormu dicem
Semolinko Mayaaa34 benimde şuan sol tarafındaki dişler komple ağrıyo 34 haftalığız çözüm bulan varsa lütfen yazsın
Mayaaa34 Semolinko bence iltihap var dis etlerimizde yoksa bu kadar agrimaz antibiyotik isticem doktordan 🤦🏼♀️
Mstfamikram_60 Semolinko ah keşke bi çözüm olsa 33 haftaliktan bu zamana kadar çekiyorum 35+3 günlüğüz ama tuzlu gargara biraz rahatlatıyor deneyin bence bi bide sık sık fırçalamak gerekiyor
Semolinko Mayaaa34 siz kalsiyum kullaniyormusunuz bebek kalsiyum ihtiyacını karsilayadiginda anneden alıyormuş ilk önce dişlerden aliniyormus ben kalsiyum kullanmıyor çok fazla süt yoğurtda tuketmiyorum ondan olduğunu düşünüyorum 🤔
Mayaaa34 Semolinko decavit ve devit 3 verdi ikisinide kullanmama ragmen gecmedi artik aklima dis eti iltihabi geliyor