Dün halk eğitim merkezinde kurstayım gözlerim karardı midem bualndi küstüm ateş basıyor terliyorum falan çok kötüydü,bugün markete gittim kasada sıra bekliyordum omuzlarıma bir ağırlık çöktü bi sıcak bastı başım falan döndü ama çabuk toparlandım çok şükür, iş yaparken de dinlene dinlene yapıyorum başım dönüyor ve midem bulanıyor uzun süre ayakta kalınca ,14+3 haftalık gebeyim ,gebe olduğumdan beri böyle daha öncesinde hiç böyle şeyler yaşamadım normal mi bu ,aç falan da değilim sürekli biseyler yiyorum aç iken tansiyonum düşüyor çünkü onu biliyorum,ne yapmalıyım