Byzlnz NilAsel asıl cahil sensin ettiğin bedduaya bak ama boşver ya itin duası tutsaydı gökten kemik yağardı demişler he bu arada seni bir yerden vurmaya çalışmadım vicdanını sorguladım ben yaptırmadım çünkü birşey çıksa dahi aldırmayacaktım aramızdaki annelik farkı işte hem imânın kıt hemde kafan
NilAsel Benim ikili normaldi dortlu yüksek cıktı ve bu strese dayanamadım araştırdım ve amniyosentez yaptırdık bugün sonucları 2 gün içinde alacağız dua edin arkadaşlar 😔
NilAsel Merlot sizinde güzel haberler alacağınızı umut ediyorum iicniz rahat olsun sıvı aldırdıysanız bol bol dinlenin allah yavrulamizi sağ salim kucağımiza almayı nasip etsin
zuzulice NilAsel canım bende yaptirdım üc hafta sonra belli olacak senin nasil hemen belli olduki merak ettim
Merlot zuzulice ilk 3 gün içerisinde büyük oranda down vs gibi hastalıklarla ilgili bilgi verebildiklerini söylemişlerdi yılbasından sonra arayacağız. Tamamının incelenmesi 2-3 hafta sanırım sizden de bizim gibi bir çok genetik hastalık incelenecek. Hakkımızda hayırlısı..
zuzulice Merlot ben araştirma hastanesinde yaptirdım bilgilerin bana gönderilecegini soylediler nereyi arayacagimi bilemiyorumki yardımcı olursanız sevinirim canim
NilAsel Merlot aynen tüm kromozom sonuçları 2,3 hafta icnde çıkıyor ama down gibi hastalıkların bakıldığı 13,18 21 sanırım belirli kromozomlar önceden bayılabiliyormus
Merlot zuzulice Ben özel bir hastanede yaptırdım doktoru arayacağım. Siz de yaptırdığınız bölümü arayabilirsiniz.