Ya bende ya etlik yada Bilkent’te düşünüyorum ama bı yakınım yaptı riskliydi onun galjba kimseyi almadılar beni çok korkutmuştu yanında bırının olmaması vs içim rahatladı sızden duyunca bir gün etlık şehir hastanesinde yatmıştım yanıma refakatcı almak yasak dendi ama doğum da alıyorlarsa çok iyi