39+0 daydım kontrole gelmiştim açıklığım ve sancım çok iyi tüm süreci normal doğuma hazırlanarak geçirmiştim fakat bebeğin kafası çok yukarıda olduğu için sezeryana alınıyorum dualarınızı bekliyorum anneler ve anne adayları , sonrasını da paylaşacağım 💕💕🌸🌸🌸