İlk defa boyle bisi yasadim az once bebegim baya hareket etti 39+5 deyim bu arada karnimin icinde dellendi resmen ve ses duydum 2 kez çit sesi hani parmagimizi citlatiriz ya o ses karnimdan geldi sanki 😂😂😂Psikolojik mi yoksa gercekden duydummu bilmiyorum artik dogurmal istiyorumm yasayan varmi bu durumu 😂