Rhmbrk
Merhaba kızlar ben 9 haftalık hamileyim Magnet hastanesine gidiyorum düşük riskim var ve yogun kanama yaşadıgım zamanlar oluyor masraflarını kaldırmakta güçlük çektigimiz için devlete geçmeyi düşünüyorum şehir hastanesinde tavsiye edeceginiz doktor var mı ?