Ysmn31111 Kızlar 22 kg verdim 4 ayda fiziğim istediğim gibi oldu okey ama göğüslerim yok diyecek kadar küçüldü 90 bedenden 70 bedene düştü diyebilirim ameliyat vs olmadan nasıl büyütebiliirm derdin Bumu diyeceksinz ama cidden kafama taktım artık
Nur3955 Ysmn31111 ben çözüm bulamadım hele emzirirken o kadar büyüyor falan süt dolunca emzırme donemı bitince hem sarktı hemde ufacık oldu silikon taktırmayı göze almadım ben başka çözümü yok bence hiç duymadım
mickey Ysmn31111 Spor salonuna gidip biraz göğüs çalışman gerekiyor bence. Dikleşmesine faydası oluyor
Ysmn31111 yagmur_vera diyet yaptım kendi başıma canım diyetisyensiz yürüyüş hergün 2 buçuk litre su verdin vermesine ama 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
cihandurumerve Ysmn31111 bi önerim yok ama piyasa da ünlü yağlar kremler falan satılıyor hepsi boş. Hiç onlara para vermeyin bi etkisi yok tek çare silikon sanırım
Tlybilgic24 Bende aynı durumdan sıkılıyordum ve ilk cocugumda öyle olmuştu neyse ikinciyi dogurayim sonrasında silikon veya dolgu yaptırmayı düşünüyorum tek çaresi bu bir işlem görmeden asla dik ve dolgun durmayacaklar 🫣