Beybitooo kan da da riskli çıkmıştı ben fetal dna felan yaptırmadım varsa da yapıcak bişey yok dedim çünkü burda bir çok insanın riskli çıkıyor o testin de pek doğruluk payı yok zaten etrafımda da çoğu insanın riskli çıktı ama çocukları çok şükür sağlıklı sizin de çok yüksek çıkmamış zaten içinizi ferah tutun