22+2deyim 20.haftadan beri suyun alt sınıra yakın dendi geçen hafta detaylı ultrason yaptırdım bir sorun yok bugün kendi doktoruma randevu vardı olması gerekenden az suyun bu seviyede giderse doğuma götürür ama daha azalırsa riskli dedi daha sık takip etmemiz lazım seni dedi gebelikten önce insülin direncim vardı onu söyledim sonra şeker yüklemesini yaptıralım şekerin varsa o da suyun azlığına sebep olabilir dedi neyse yükledik sonuçlar çıkmış ve şekerim yüksek değil açlık 86 tokluk1.saat 121 tokluk 2.saat 95 çıkmış normal yani doktora pazartesi gidicem sonuçları öğremeye ben e nabızdan baktım niye böyle olur sonradan düzelir mi 1 haftadır her gün havuç suyu içiyorumm etki etmemiş o da kafam takıldı buna