Menekseeee847383 canim bnde tüp bebek annesiyim 2020 de yaptık ilk transfer bı kızım oldu 2.transferi 7 Şubat’ta yaptım iki embryo ama ikiside tutmadı . Ne yaziki d bakirda yaptım Memorial dijle de yaptım embryo çözme 33, bin dondurma bakım ücretleri ile beraber 43 bin ilacal falan tabi ilclar fln phliya mal oluyor raabim kimsenin emeğini boşa çıkarmasın . İns
3 transferi olmayı istiyorum ama işte madi manevi zor bı süreç hayrlsi olsun inş hakkımızda