Zeuger34 Sonunda bana da buton geldi 34+0 dan selam 👋 bol kolestrolümün yüksek ve çarpıntımın olduğu bir hamilelikte sağ salim kucağımıza alalım bebişlerimiziii sizde durumlar nasıl