Melos066 Ben hiç almadım kağıt ve en büyük sorunum bu oldu hamileliğim boyunca şimdi veren bir yer buldum ama bebeğim 36 haftalık verirlermi bilmiyorum en azından yüzünün falan göründüğü bir anı olsun istiyorum varmı acaba alan 8. Ayında ???
12jsjdg Melos066 ben hem devlete hem özele gidiyorum devlette ultrason kagidi alıyorum ama net degil görüntü doktoruma sordum cihaz kalitesi yüzünden dedi özelde alıyorum bende cam gibi oluyor bebisi net görüyorum 16 haftalığız şuan 🤰
Bebeklerim1228 Özeldeyim doktorum her gittiğimde renkli ultrason verir yüzünü göremezsek eğer sağıma yatırır soluma yatırır illa yüzünü gösterir bana çeker hemen en haliyle 🥰
Barabar Melos066 benim kız hiç önünü dönmüyor sagolsun anne bebek defteri için bende alıyorum renkli ama hiç yüzü yok ya kafasının yani ya üstü 😅😅 doktorda bu haftalarda yüzü yakalamak zor oluyor (34 deyim) ama yakalarsak çok net görüntü alırız dedi daha yakalayamadık bakalım kısmet 🤷 yani foto alsanız bile yüzü olmayabilir 😅
Melos066 Barabar ay inşallah olur çok istiyorum nasıl şey olduğunu ulturason görüntüsü var ama kağıt yok ve evet kız olduğu için ya elleri yüzünde ya kendisini toplayarak kapatıyor inşallah gorebiliriz
byzyldz Melos066 devlette her hastane vermiyor malesef ilk üç ay başka hastaneydim her gittiğimde aldım şimdiki gittiğim hastane kağıt yok diyor ama görüntüsünü durduruyor fotoğrafını çekiyorum anca
Melos066 teacher-mom21 evet devlet şimdi başka veren bir hastane buldum ama haftam büyük olduğu için verir mi vermez mi tedirgin oldum
byzyldz Melos066 ben de o çektiklerimi net olmasa bile yazıcıdan çıkartıp albüm yapıyorum :) yoktan iyidir
teacher-mom21 Melos066 özel hastane yok mu yaşadığınız yerde bence bir görünün bunca zaman görmeden nasıl dayandınız
Melos066 byzyldz valla benimde son çarem o eğer bu sefer de vermezlerse alamazsam çektiklerimi cikarttiricam artık 🥹