Ecemdnlnmz 5+1 günlük gebeyim 26 Şubat Pazartesi günü kan vermiştim bugün sonucu geldi beta hcg 2233 çok yüksek değil mi normal mi
rabisskocc Ecemdnlnmz bence gayet güzel artış benim 2 haftalıkken verdiğimde 75ti dört gün sonra 750ydi ardından 6+5 iken de bebeğimi görüp kalp atışını duymuştum bir anda yükselmişti baya ikiz sanmıştım bende 🤣
nununundunyasi Ecemdnlnmz bence normal. bugün regl tarihime göre 4+4üm ben de. 3083 çıktı. Kız bi anormallik mi var 2 gün önce 1072 ile öğrendim ilk
Arelmom_ Ecemdnlnmz çok normal ben doktora gittiğimde 1175 di 4 haftalıktı araya haftasonu giriyordu bana 2 gün sonra kan ver değerin 2000 üstünde olması gerekiyor demişti ve 2913 çıkmıştı pazarteside 5 haftalık olmuştum kese görünmüştü