Kızlar merhaba. 3.kez düşük yapıyorum bebeğimi yine kaybettim. Ankara’da doğal yollarla gebelik sağlayan bir doktor vardı adını unuttum bilen söyleyebilir mi? Doktor testler yapıyordu ailelerin sperm yumurta kalitesini arttırmak için tedavi veriyordu bilen var mı?