Benim aniden açlıklarım geliyor sanki şekerim düşüyor gibi elim ayağım titriyor yada tansiyonla ilgili bilmiyorum dün gece de aniden acıktım ama çok midem bulanıyordu migrenim de tuttu uyumaya çalıştım çok kötü bi gece geçirdim sabah da her yer sallanıyor sanki elim ayağım titriyor midem bulanıyor nefes almakta zorlanıyor gibiydim halsizdim baya bişeyler yedim yattım dinlendim geçti gibi ama bebeğe zarar verir mi bunlar normal mi