Gecen hafta 1 hafta 10 gün gibi önden gidiyor dedi bu hafta bu hafta geldiğimde kilosu ve boyunu gecen haftayla aynı dedi hatta boyunuda 1 cm eksik dedi kontrol sırasında bebek hareketliydi belkş düzgün ölçemedi diye düşünüyorum her hafta güzel kilo alıyordu bu hafta dr demesine kiloda almamoş boyuda çıkmamıl oluyor nst ye girdim toktum ama hareket azlığı var dedi şiödi bir daha çekilecem moralim bozuldu ya harketli diue bakamıyorı dedi nst de hateket azlığı cıktıgı başına gelen var mı