Mesen yeni-annelik daha çıkmadı 😂evet devlete verdim zaten %100 net sonuç cikmiyormuş çok önemli değil dediler özele gitmek istemedim bende para tuzağı özellerde devlet hastanesinde de 1 ayda cikiyormuş hafata sonuclar için gidicem artık bakalım hayırlısı