Seyhan000 canım ben 4.30 gibi anca kan sonucumu alabilmiştim o yüzden klasik yöntemden ilerledim e bebekten bebek ayakkabısı alıp kutuya testle birlikte koydum içine de not yazdım sana hediye aldım diye vermiştim.. ama vaktim olsaydı eğer trendyolda çok güzel hediye çeki şeklinde var kazıdığın yerde baba oluyorsun,dede oluyorsun,hala oluyorsun, şeklinde yazıyor bizimkiler para ya da hediye çıkıcak diye beklerden bebek haberi alınca şok olmuşlardı 😅 ailelere onlardan alıp söylemiştik hemde çok güzel hatıra oldu hepsi saklıyorlar 🥰