whitedream Dnz17 ilk gün 9 10 kilo gittiydi 10 gün içinde 3 4 kilo daha gitti eski kiloma dönmüştüm sezeryan göbeği filan olmadı hiç. 3 hafta sonraya doğumum var tekrar inş aynı şekil kalırım diyorum tekrar yorum yazarım ikinci gebelikte nasıl olcak diye 🙈
duriskonunannesi Dnz17 bugün 19. Günümüz hamileliğimde çok kilo almadım zaten aldığım kiloyu verdim eksiye bile düştüm tabi bunda hiç dinlenememe ve bebek + 4 yaş çocuğuyla uğraşma zorlugunun stresi de var
nurhuma17 tugcesakzci kaç kg ile başladınız serüvene ve özel bisey yaptınız mı ben şimdiden 15 kg aldım 28+6
tugcesakzci nurhuma17 49 kilo ile hamile kaldım 63 kiloyla doğuma gittim şuan yine 49 kiloyum. Ekstra bir şey yapmadım açıkçası doğumun gerçekleştiği günden beri sürekli yürüyüş yapıyorum sadece
tugcesakzci Nurela3440 korse kullanmadım canım ama doktorum 1 hafta sonra kullanabileceğimi söylemişti
tugcesakzci Minigiim-vebenn52 yok göbekte kalmadı daha önceden spor geçmişim de olduğundan çabuk gitti bende
persefoni benim de doğum sonrası ilk günler 3-4 kilo gitti 10 gün sonra da doğum sonrası kiloma 1 kilo kaldı ama zaten toplamda 8 kilo almıştım.