Limonlukekkk Bugun 12+3 üz teyzeler dr cinsiyetı %95 gördu ananemize söyledi biz partı yapacağımız için öğrenmek istemedık ama partı yapmayın yuzde yuz emın olmam için nisan ayını bekleyelim dedi acep erkek mi ki pipiş mi gördü dr ne dersınız
yeni-annelik Limonlukekkk bende 12+4 oldum aynı gidiyormuşuz 9 unda doktor randevum var 13+5 olacağım cinsiyetini öğrenir miyiz acaba Rabbim hepimize sağlıklı, hayırlı evlatlar nasip etsin 🙏🏻
sakinanneee3 Limonlukekkk dr göre degişir benim dr kızlarımı 12 haftada bildi🩷🩷oglumda ise 12 de çıkıntı var dedi💙
yeni-annelik Limonlukekkk inşallah canım normal ultrasonda mı gördü doktor yoksa ikili tarama testi yapılırken NT de de ultrasonla bakılıyormuş orda mı gördü
Limonlukekkk yeni-annelik bugun ikili tarama için ense kalınlığını falan da ölçtü de normal her zaman ki usg de gördu cinsiyetı
yeni-annelik Limonlukekkk bende ikili tarama testi için gittim bugün ultrasondan da baktılar her şeyi normal gözüküyor maşallah ama benimki için cinsiyet tahmininde bulunamadı tam çünkü baş aşağı duruyormuş kesin değil ama erkek diyebilirim dedi sadece