rr321rr kan birikmesi konusunda bir bilgim yok ama bende de çikolata kisti oluştu kürtajdan sonra. Detaylı ultrasonda doktora sordum benim bir kurtajim vardı sonrasında cikolata kisti oluşmuştu hocam ne durumda acaba diye şu an göremiyorum çikolata kistine en iyi gelen şey gebeliktir artan progesteron hormonu yok etmiş olabilir dedi ama bilemiyorum tabi sizinkiyle aynı şey mi