Merhabalar yeni kurutma makinası aldık yeni tecrübe ediyorum haliyle Siemens markası
Şuan için kurutma da sıkıntı yaşamadım zaten 3-4 kere kullandım şimdilik ama yumuşatıcı kokusu kalmıyor . Buna şaşırdım neden .. esans yağları ve yün kurutma topu alacağım fakat kayınvalidem de de aynı kurutma var ama onda yumuşatıcı kokuyor bende de hiç kokmuyor çıkınca dümdüz çamaşır çıkıyor tavsiyeleriniz ve tecrübelerinizi merak ediyorum