Maviyesil121212 normal benimde o haftalarda agrılarım baslamıstı bazen dönerken yatakta bile agrıyodu ayağımla halıyı düzeltiyodum bası agrımıstı simdi dahada çoğaldı haftam ilerledikce helede bebeğin kafası kanala dönünce dahada baskı agrı oluyo 🙄 ama herseye değer ❤️❤️