Minikbirsey erken ama küçük bey gelmek istiyor gelmesin diye uğraşıyoruz ama bakalım hayırlısı. Kötü davranıyorlar doğumhanede filan dedilerde korkuyorum oyuzden bide sezeryan istiyorum istediğime göre yapacaklarmi onuda bilmiyorum ozelde kabul etmiyor çok erken olduğu için cam sakuraya yolluyor